2010

när man inte kan sova på kvällarna så får man göra ngt åt saken, bestämde mig för att kolla på lite sex and the city medan jag gör denna lista som jag snodde av min bästis ida. here i go 2010

Hur har året 2010 varit för dig? - bra
Bättre än förra året? - tveksamt
Någonting du aldrig kommer glömma 10? - kommer inte glömma någonting
Har du flyttat under år 10? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja
Isåfall vilken? - hur många som hellst
Har du kysst en främling? - ja
Har du haft sex? - ja
Hur har du mått under året? - suveränt för det mesta

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - har varit den bästa någonsin, nu inget vidare
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej
Hur många har du varit tsm med? en
Om någon, hur länge? fyra månader & åtta dagar


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej, som tur är!
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon riktigt hårt? - nje, även fast jag tar i så blir det ju inte riktigt hårt..
varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - mer än jag borde
Har du skämt ut dig? - många gånger!
har du ljugit för en vän? - om vita lögner räknas, så ja
Har du varit ute en hel natt? - försökte i somras med ida, men det börja regna så hepp
Har du blivit tagen av polisen? - nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - katedral
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du någon på din skola? - nej
Har du gjort något framsteg? - går frammåt varje dag så, heh (a)
Haft alla rätt på ett prov? - ett poäng ifrån faaaan haha.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja, riktigt underbara!
Har du förlorat en vän? - jaao
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja
Har du haft en relation med en vän? - haha, ja det kan man väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0