borde ta en taxi hem (8)

nu har jag kommit hem från lidköping där jag käkat donken, riktigt gött va det chese är livet minsan! ska dock sova snart vilket nog ska bli ännu goare! tänkte skriva en sammanfattning av vad jag ska göra idag när jag vaknar upp igen hihi, tada:
• städa rummet!
• åka till lidköping (försöka hitta något)
• träna
• ta en lång promenad
• kolla klart nästa sista skivan på sex and the city

kommer säkert inte göra hälften av grejerna eftersom jag sover halva dagen, men har ställt klockan på halv tio vilket jag verkligen ska försöka gå upp till! det duger inte att gå upp klockan ett-två på dagarna, skandal!

lite småsöt bild på mig&ida för ett tag sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0