Hej och hå

Tjalalala idag är det min födelsedag och den har la varit lite sisådär, kan ju säga att jag slutade halv elva idag men va tvungen att vänta i skolan till halv fyra då jag skulle göra omprov, kuuul. Men passade då på att kolla på estets föreställning 'the bar' vilken va super min lilla bästis ida va med och hon va super duktigt, och super snygg med förståss. Så nu enligen sitter jag på bussen hem 17.05 åkte den från skara alltså men vet ni vad som händer då, jo bussen på motorstopp på E20 och startar inte igen, så nu har vi suttit här i tio minuter och jag vet inte riktigt vad som kommer hända, lyckad födelsedag wiho :d

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis på födelsedagen! :)

2010-12-02 @ 20:41:57
URL: http://jonssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0