mamma som slav, kalasbra!

kan ju bara medela att jag är supertrött, vi sov ju som sagt på jossies golv och klockan åtta skulle dom andra vara i kyrkan och kolla på lucia medans jag inte skulle dit förrens nio, fast gick med dom dit ändå och somnade, haha la cowboy hatten över ansiktet och somna! men såg lucian ändå nästa gång sen så. resten av dagen har så gott som alla gått runt som zombies i skolan och när jag kom hem la jag mig i soffan och skulle plugga till provet som jag har imorgon men somnade istället, ingen människa i världen hade kunnat hålla sig vaken där kan jag lova! sov lite till och från tills jag blev störthungrig och skicka iväg min personliga slav som även är min mamma och köpte en kycklingsallad ifrån köket, super! 
                             jag & ida igår! lite småfail bild men ahja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0