uppesittarkväll med familjen♥

sitter och kollar på uppesittarkväll med mamma och pappa och äter godis med tända ljus, lite små mysigt sådär. katterna ligger också i soffan och verkar ha det riktigt gött!
i mitt nästa liv ska jag fan bli en katt, bara ligga hemma oh slappa hela dagarna.
vi har dock ingen tur med bingo spelandet men det gör inte så värst mycket, kan även berätta för er att jag har kollat på tretton avsnitt av sex and the city bara idag, viklket betyder sex och en halv timma! hahah jag börjar tro att jag är beroende eller ngt? men sässong fyra är jag inne på nu så snart har jag ju inte avsnitt kvar och då botas jag från detta frukansvärda helt av mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0