shopping? ja tack!

nu har jag blivit sådär enormt shopping sugen igen och än en gång har jag lovat mig själv att inte shoppa innan jul..
jäkla dumt av mig om jag får säga det själv, men har man sagt att man inte ska göra det så har man. och åker till allum med mamma pappa oh ida den 26'e och till nordstan med emelie oh ida den 27'e så jag klara mig nog ändå!

har iallafall några saker som jag verkligen vill ha just nu, here it comes.

en pälsväst som ska se ut såhär typ, just denna finns på modegallerian för 399 kronor. (klicka på bilden)

en stor jäkla brun väska till skolan, just denna från modekungen för 699kronor(klicka på bilden)

boots med klack domma från scorett för 1199kronor (klicka på bilden)

ett par halvmörka jeans dessa är diesel från zoovillage för 995kronor (klicka på bilden)

ena bäverfitta, eller ah pälsmössa iallafall. billighetsvariant från lindex 179kronor (klicka på bilden)

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

fina grejer.. :) dock gillar jag inte såna mössor! :P

2010-12-13 @ 18:48:41
URL: http://fallizeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0