faderullan dig faderullan dig faderullan dig & mig

har precis kommit hem från ett gympass med ida, det va första gången på typ två veckor för att jag har haft ont i halsen så gott som hela tiden, är inte bra än men vafan kan ju inte sluta träna helt ändå.
idag va det min sista hela skoldag innan jullovet :D ska dock till skolan imrn vid elva oh gå till kyrkan, hah.
just nu sitter jag och kollar på jurassic park med familjen, en gamal klassiker som jag jämnt blev jätte rädd för när mina hemska föräldrar tvingade mig kolla på den som liten hah fast dom trodde ju dock jag gilla den men icke. måste bara avslöja vilken smart mamma jag har som helt plötsligt mitt i en disskution säger 'så ni menar att det inte va människorna som utrotade dinusarierna?' hahah ÅHFAN mamma?! 
                                                   GAAAAAAAAH jag saknar sommarN!


Kommentarer
Postat av: p bengtsson

hahaa illgo mamma du har! kan riktigt se mig hennes kommentar framför mig :D

2010-12-21 @ 23:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0