you can keep me up whit the phone all night

sitter och väntar på ida som ska komma hit snart också ska vi fixa det sista tills på söndag. tills hon kommer så ska jag lägga mig i  soffan i storarummet som vi äntligen har fått! har längtat efter en soffa där inne så sjukt länge och mycket så ni kan inte förstå. tänk er själva att lägga sig där på kvällarna oh somna wiho lovely!
är även himlans avuundsjuk på min bror som idag fick en bärbardata, vill med ha en ju. skulle ju passat in ännu bätter i soffan lixom ligga där ha den bärbara datan med mig, mobilen brevid och sedan somna hur skönt hade inte det vart?! 
 jag lite sådär småsliten & bra att kissemissen ställer sig framför skärmen, haha!



Kommentarer
Postat av: jjeessiie

därför man ska gå på de la gardie, då får man en mac ;)

2010-12-10 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0