jag är din vän och vi lär oss av varann

ska nu försöka sammanfatta lördagskvällen/natten och söndags dagen oh kvällen.
åkte ju som sagt och bada badtunna vid ca nio på lördag med några skarabor, sedan drog jag oh jossie hem till henne och skulle egentligen ta 00.15 bussen till falköping och kolla på odencup, men fick då reda på att det stängde 02.00 och inte öppna förrän typ 05.00 igen, så vi gjorde lite varm choklad och prata en stund istället sen kom filip och vi kolla lite på 'beck-levande begravd'. vi ställde sen klockorna på 06.00 och skulle dra till falköping då istället vilket vi gjorde. och när vi väl va i falköping kunde vi inte vägen till hallen så vi fråga massa människor om vägen, hahah. fick även skäll utav en kille för att jag inte visste vägen till en pizzeria i falköping, normalt ja! sen tog jag och jossie bussen hem från falköping och skulle hoppa av vid en julmarknad på vägen, men hoppa av förtidigt.. ;) vi hade även tankar på att dra till 'terrassen' på kvällen vilket är ett 16+ disco i falköping, men vi skippa det och va med moberg, niklas, henke, aly och filip istället!
grymma dagar med josefine svensson!
                                             förstår om ni inte orkar läsa allt detta!


hos henke i fredags

'ser ni vad det står på tröjan?' - matchens loser?

sune låg kvar i badtunnan när alla drog, HAHAH

niklas är lite kamerarädd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0