my hole life, waiting for the right time

kom precis hem det har varit en toppen kväll som jag skrev förut har jag precis varit och bowlat med ida, anna, josefine, hilda, emelie, filip, sebastian och alex. det gick kasst som vanligt när jag bowlar fick 50 på en omgång eller vad det heter, men skit samma det va kul ändå. innan det så bakade jag ida och emelie pannkakstårta som en liten smygstart av idas födelsedag som är imorgon! måste bara berätta att förut när jag ida och emelie va på bowlingen och väntade på dom andra så hävde ida ner en ölflaska så det gick sönder hahah så jävla klantig tjej!




filip, nylund & jossie

hilda

flaskan ida välte ner!

hilda & anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0