för jag vet vilken dy du varit i

sitter i sil nu med erik, marcus, anton, nils och viktor sjukt saknade va längesen jag va med dom minsann! har precis spelat min första hela fifa match, förlora dock med 3-0 och fick en spelare utvisad men annars så :D hahah fatta vad paffa alla hade blivit ifall jag någongång tränat jättemycket och ska möta dom också ägde dom totalt, lite kul ja! anton ville att jag skulle tillägga att han va världens bästa anton, det kan vi ju ha delade meningar om menmen! ;)
försövrigt så lyssnar vi på dansband hahah fråga mig inte varför!
en man som han!

Kommentarer
Postat av: världens bästa anton

vad då det kan vi diskutera?? :O

2010-11-01 @ 18:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0