honey honey your not the best, your just like the rest

tack för en sjukt lyckad kväll igår alla som var med! vi hade det jättetrevligt hos noor med badtunna, god mat & ett helt suveränt gäng! ♥
när vi badat till ca tolv så gick vi upp och jag bestämde mig för att åka till storravet, vilket jag gjorde. fast det var ganska lamt när jag kom dit, kan varit för att jag kom så sent vet inte. men jag hade det i vilket fall mycket trevligare hos noor.
sen när jag väl va i skara gå visste jag inte hur jag skulle komma hem så det slutade med att jag sov där och kom rätt nyss hem till götene igen. nu blir det chilla med nötter och en film osv :)
glömde dock min kamera hos noor men här är tre bilder från fb 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0