im only human

maaaarknad idag, så har vart där med elin och även lina marcus oh amanda en stund. söta prickar detdära. dock så har jag nu brytit mitt godisförbjud, hahah det höll i tio dagar duktigt elin :D men är det marknad så är det! har även och haft början på denna låten på hjärnan hela dagen tack vare att en i min klass har en liten mini synth i skolan oh går runt och spelar den, så jävla söt hahaha :D är förövrigt på väldigt bra humör idag vet inte riktigt varför men det är ju possitivt! nu ska jag iallafall sätta mig oh göra lite matte och njuta av marknadsgodiset!

                                                synth-åke, hahah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Albin <3

2010-10-15 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0