jag vet att jag va en idiot, men saker kan förändra sig

why not bara ha de kul, se och lär av oss. gamal bild föresten


Ingenting är bra nog, det är deras slagord.
För ingenting är kul nog, det är deras budord
Jag hade kul var på gott humör,
han tyckte klubben var kass och att stockholm sög.
Träffar snubbar i olika sammanhang,
som tycker allting är bättre nån' annanstans.
Skönare stämning, fetare fester,
Gnäll om du vill men jag fattar inte haken,
Aldrig funderat på att göra nått' åt saken
Du som står där på klubben och du tycker du skön,
men är den tråkigaste snubben som trycker i hörnet.
allting som du gör nu gjorde dem igår.
Dissar alla ställen på rutin
dom bryr sig mer om vad som händer i Turin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0