just a small town girl, livin' in a lonley world

Jag just nu, hah försöker montera en lampa med hjälp av pappa eller ja så mycket till hjälp är han väl inte men!
idag ska jag i vilket fall fixa det sista med rummet så att det äntligen blir färdigt har ju hållt på med det i nästan två veckor nu ju :o men snart så ska kolla ifall jag kan fixa typ före&efter bilder med sen. har även försökt fixa lite små saker med bloggen, dock får en header vänta lite eftersom jag inte har några bra bilder till den än, hehe.

fixar elin i osminkad och i myskläder ♥


Kommentarer
Postat av: jjeessiie

SÅÅ SÖT ÄR DU MIN VÄN

2010-10-03 @ 17:26:01
URL: http://jjeessiieolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0