my first kiss was a little like this

ska ta och göra mig iordning nu och senare åka till skara för att kolla på fotboll. och undertiden ska jag tänka till ordentligt för har beslutsångeset, igen, om vilken väska jag ska köpa för mina nuvarande är alldeles för små. och ja jag vet att det är kontig kvalite på bilderna men vet inte riktigt varför, men klickar ni på bilderna kommer ni till sidan oh ser dom bättre. i vilket fall den första är från frits & company och den andra är från jeane blush

sååå, vilken?

Copenhagen Fall Bag Big SEK 549, Friis & Company - NELLY.COM



Skye Bag SEK 299, Jeane Blush - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: jjeessiie

den från frits & company :D

2010-10-10 @ 13:16:36
URL: http://jjeessiieolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0