she's all laid up in bed with a broken heart

1337 eeeeelit. haha, har man inget liv så har man inte. vaknade iallfall idag och kom på att vi skulle ha skolfoto, och kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig men det fick tillslut bli jeans och en svart topp, väldigt simpelt. vi fick även kanelbullar ♥ i skolan idag dock en dag försent menmen det får gå ändå! 
och det är rätt gött att ha rullstols-jerry (erik) i klassen för då får man åka hiiiss, rätt lat som hellre tar hissen än trappan men.
fick även reda på igår att jag ska till käkkirurgen i skövde klockan nio imorgon vilket gör att min sovmorgon till elva skiter sig, mindre kul!





eliiiiiiiiiiiiiiiiit


i hissen, hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0