SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ?

                                                     21-10-2010
det är mitten av oktober och det snöar? hallå, oktober förfan! :o
fast egentligen så har jag ingenting emot älskar nämligen att åka skidor och allt sånt men det är väl ändå lite onormalt att det snöar i oktober. kommer ihåg när jag var lite och önskade varje år att det skulle bli snö till min födelsedag som är den andra december men kom typ aldrig ändå.
jaja, det lär ju bara snöa lite och sen tina bort direkt igen så det bli blött oh äckligt på marken, sjukt störande!
förövrigt så har det inte vart superbra bilder bara för att jag har glömt min kamera hos noor, får ta och hämta den idag eller imorgon.




är lite sådär lagom snygg när man är hemma i myströja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0