no wise words gonna stop the bleeding

har inte hunnit blogga men igår så va jag först och kolla götenes seriestart i grästorp det blev stryk med 2-1 men helvete vad underbart det är att serien är igång nu, älskar verkligen att kolla på fotboll! efter fotbollen åkte jag oh ida till lidköping oh käka donken för sen skulle vi och några till kolla på bio, vi såg scream 4 och jag tyckte inte den va jättebra eftersom den inte va så läskig. dock var det ganska bra ändå för hatar verkligen skräckfilmer hahah.
sen sov vi hos jossie och nu har jag precis kommit hem från gif där jag kollat på b-laget.
har inget busskort idag så kommer ingenstans men tror det blir grillning med sil-gänget, gryyyymt. vi kanske åker till blomberg men inget säkert, wiho det kommer bli toppen. nu ska jag ut lite, vi ses!


TILLFÄLLIG HEADER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0