what are words if you really dont mean them

har hunnit med att vara nere på brukshundsklubben med cezarboiiiii haha och tränat lite granna, fan vad sur jag kan bli på honom alltså hahaha riktiga fighter vi har ibland hahah :D skulle ju pluggat till ekonomi provet imorgon men det har jag inte hunnit med helt enkelt.. har även fått hem andra beställningen från nelly så imorgon tar jag kort på det och även det jag köpte på bikbok i torsdags om jag får hem min kamera som är glömd i skara, hihih. nu ska jag gå och lägga mig i mitt svala rum eftersom jag haft öppet fönster ett bra tag nu, hääärligt puss!♥


gröna converse är förjävla snygga så är jäääävligt sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0