you keep me the sunshine, save me the rain

gårdagen: vi cyklade ett härligt gäng till vingsjön iaxvall för att grilla oh bara chilla, där va vi ett tag och det blev härligt med skratt och mys sen cyklade vi tillbaka till filip i skara och bara tog det lugnt där ett tag. mamma kom och hämtade mig sen när hon skjutsade oskar c och anna som skulle till stadt, när jag väl kom hem så va jag ute ett riktigt bra tag och sen när jag skulle gå in genom dörren så kom det något utflygande och jag hörde en duns, snacka om att jag blev förvånad och livrädd när min bror tydligen däckat medan han satt på golvet och lutad mot ytterdörren så när jag öppna for han ut, fyfan va jag skrev måste väckt hela jävla kvarteret! HAHAH.
nu blir det chill på altanen och så får vi se vad dagen har att erbjuda, jag slår vad om att det blir något förjävla härligt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0