bedragen av tanken

vill ha tillbaka min iphone eller åtminstonne en ny, eller begangnad spelar ingen större roll!
skolstarten var bättre än jag tänkt mig, fick information om rom-resan till våren som jag helt klart ska med på, om jag nu klarar italiienska kursen, språk har ju aldrig riktigt varit min grej om man säger så.. fick även reda på att våran klass ska få datorer på måndag, det tackar man ju inte nej till även om jag inte är i behov!
något värre med denna dagen är att om några timmar så tar oscar bilen upp till örebro och där stannar han, han ska nämligen läsa där så han flyttar dig idag. sorgligt för mig men är dock övertygad om att han kommer få det grymt bra, så är glad för hans skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0