makes me happy, makes me feel this way

andra dagen i skolan och jag är fortfarande sjuk, har fan vart det sen sista dagen i mallorca! helt sinnessjukt, men böjar iallafall bli friskt nu endast lite halsont! sugen på att tränaaaa som fan. idag har jag hunnit med att nästan krockat på 44:an riktigt hemskt fick så gott som hjärtattack. jag har även kollat på halva 'soul surfer' med pappsen oh nu kollar vi på 'true talent' sen ska vi se slutet och jag slår vad om att han kommer få en tår i ögat!
oj va nära på att glömma! på min och pappas lilla tripp förut så va jag och inhandlade mig vääärldens mysigaste tröja som jag ska bo i nu i vinter, kolla på den bara!!! underbart. dock är jag riktigt sugen på en onepiece.. födelsedagspresent kanske..?

myströjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0