allvarligt talat jag har gjort mitt bästa

va i skolan för första gången detta året idag då och givetvis har jag redan blivit uttröttad på vad vi har att göra, kanske är sådär jättemycket egentligen men känner mig pressad på något sätt. det blev ju inte bättre direkt utav att vår studieväg ledare eller vad det heter pratade med oss om hur viktigt det va med indviduella valen och allt för att  komma in på högskola och hit oh dit.. något possitivt däremot är att jag sluta tidigare eftersom italienskan va inställt men då missade jag ju naturligtvis bussen istället, wiho! 
nu är jag iallafall äntligen hemma och skypar med idaa. skulle egentligen till lidköping nu & ikväll med noor, men det sket sig det med haha. ahja får väl hitta på något annat istället, eller kanske bara ladda hem o.c som jag inte har lyckats få hem än oh sätta mig och kolla på det men varm choklad ohså.. lockande det med ;)


kände mig bara tvungen att lägga ut en bild från den oerhört braiga sommarn
saknar den såååååå, föresten är det stoffe på bilden wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0