im coming home

nu har jag kommit hem från lindvallen i sälen :D det har varit underbara dagar med min bästis ida. vi har hunnit med både det ena och andra, dock va ida sjuk den sista dagen och fyfan hon såg inte ut att må bra alls.. även tim och tommy va sjuka, men jag klarade mig hihi (a) jani, vet inte riktigt vad jag ska säga om allt utan det får bli en bildbomb ikväll.
har precis duschat nu och försöker ladda ner oc, det är faktiskt första gången jag laddar ner något! är lite stolt även fast jag vet att jag är jävligt efterbliven. om det nu funkar.. haha det går sjukt segt :D
och imorgon är det slut på mitt jullov och tillbaka till skolan, har la inte jättemycket emot det och fick reda på att min engelska lärare hade brutit benet, oj vad jag tycker synd om honom verkligen, hehe ;) och det betyder inga engelska lektioner i veckan :D:D

smakprov från lindvallen, oh TJA vi gillar choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0