lita på hjärtat om havet tar eld

tjenixen, har hunnit med endel idag som varit i skolan, tränat, kollat på 'charlie st. cloud' och hälsat på storkusinen i lidköping som fyller år idag grattis!! i skolan gjorde jag ju även engelska provet som jag fruktade så mycket men det var inte så svårt som jag trodde precis haha.
jag har även tröttnat på  mitt kära rum och vill ha någon förändring så idag kom jag på hur gärna jag vill ha en smyckesgarderob i en av mina garderober, måste bara hitta på något sätt som man kan bygga om den på men det löser jag säkert! är även lite sugen på att över tv'n & hyllorna skriva en fin liten text i svart, det lät inte helt fel va? tralalala, nu kommer inte mamma bli glad när jag vill göra om rummet igen hehe


zac efron är med också, wihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0