nu är jag frälst!!!

idag i göteborg blev jag, ida, emmy och emelie frälsta utav en kille som stoppade oss mitt i vårt shoppande. han pratade om gud oh jesus och allt möjligt i minst tio minuter med oss! men visst det känns väl bra att han försäkrade oss en plats i himelen som en förhyrd lägenhet nästan ju, LYX.
försövrigt har det varit en extremt rolig dag med mycket skratt och fick även köpt mig en ny klocka & en typ tunika.
resten av kvällen ska jag bara va hemma och ha det gött, käka med familjen oh sätta på en film, riktigt mysigt. ska även försöka lära mig att ladda ner filmer eftersom jag är efterbliven nog oh inte kunna det än :D vet inte riktigt hur jag ska lära mig det men det löser jag nog förhoppningsvis!
 klockan & tunikan
jag & ida i göteborg idag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0