dont look back in anger

har packat klart nu och ska bara skriva klart det sista på inlämingen som jag måste lämna in innan jag åker, sen drar jag till ida sover där och imrn ger vi oss iväg mot lindvallen där vi ska åka skidorrrr :D:D:D fyfan vad jag har längtat, bara åka bort ett tag med sin bästa vän. och som ett plus till ett skidställe! bara gå i myskläder hela veckan, mummsen. som ni förs¨tår så blir det inte så bra uppdatering, kanske lägger in några tidinställda inlägg men det är inte säkert. men en sak som är säker är att jag kommer lägga in en rejäl bildbomb när jag kommer hem!!!


In a time with shattered hopes and dreams, a world was broken at there scenes
All I need is you.
And let your feelings show cause somebodys reaching out for you


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Pizza är det godaste som finns! :D

2011-01-10 @ 19:37:24
URL: http://fallizeh.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

Pizza är det godaste som finns! :D

2011-01-10 @ 19:37:25
URL: http://fallizeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0