were been on the road driving in the sun, looking for number one

nu har jag sett klart första säsongen av the o.c oh fyfan va sorligt det sista avsnittet va, ska dock inte börja med säsong två förrens i helgen någon gång förhoppningsvis. och nu ska jag ta tag i mitt engelska glosprov till på onsdag där vi ska ha alla ord som vi hade förra terminen, alltså ganska många.. och att jag suger totalt i engelska gör ju inte saken bättre precis, men får se till att ordna detta :D har ju all tid i världen nu utan data och mobilen hehe..
kan ju hända att jag tar mig en titt på idrottsgalan också, det är ju faktiskt tradition!

jätte dålig bild, men seriöst detta är två sidor av fyra!

A line of boxes in an open field
There's a million empty and there's one for real


Kommentarer
Postat av: Elin

följas via bloglovin? :)

2011-01-18 @ 19:31:09
URL: http://kanelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0