i was so wrong, for so long

hade det aaasbra i skogshyddan, helt sjukt vad mysigt det va! igår vaknade jag hos jossie och tog bussen till götene för att äta kinesen med anton erik nisse oh marcus, vi tog även en glass och åkte sedan hem till marcus oh spelade krocket, sjukt irriterande spel.. sen åkte vi iallafall till hällekis där vi grillade och tog ett kvällsbad, riktigt trevligt! kvällen spetsades med att marcus moppe gick sönder när vi skulle hem så jag satte mig oh klappa hästar mitt ute i ingenstans istället. när min morbror räddat oss från att ruttna där ute så kommer man hem till ett låst hus och mammsen oh pappsen ute hos grannen. och när man kommer dit så kommer en mördarsnigel flygandes och emma river ner vinglas, ojojoj säger jag bara. vilken kväll, men bra va den i vilket fall.


datan har tydligen ryck så detta som skulle läggas upp igår gjorde inte det...
alltså hände detta i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0