waiting on the world to change

fick ett samtal av hanna igår om att åka till kusten vilket jag inte var sen på, så vi packade våra väskor och tog tåget mot stenungssund. när vi kom fram dit vid ca halv tio så skulle vi på något sätt försöka ta oss över till tjörn, men vi hade ingen aning om att det var så jävla långt och att det inte gick några bussar. så vi började helt enkelt traska mot tjörn-bron. som tur va tog vi oss ett stopp på donken och frågade ifall de visste hur vi skulle gå och hur långt det var och då räddade en tjej som jobbade där min kväll!! hon slutade nämligen elva så hon kunde köra oss dit, vilket hon gjorde. så ja nu sitter vi här på tjörns camping, haha men kul har det vart! åker hem i eftermiddag då jag ska på harry potter på bio med mina fina vänner, sköt om er puss.


 sist jag och hanna var ute på äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0