all i need is a reason why

gårdagen var galet bra, började med att kolla på karnevalen som visade mycket fantasi med några snygga brudar, sen vandrade vi till victor och chillade lite där med några. efter mycket hur och om så beslutade jag mig för att åka till parketten så jag hängde med niklas erik filip oh nisse hem till niklas i husaby där vi gjorde oss iordning och lite sånt, när vi gjort det åkte vi tillbaka till lidköping oh till parketten som va på utestället ovanligt nog! Jag uppskattade iallafall det mer när det var ute och hade skitkul! träffade många saknade vänner och när klockan närmade sig två gick vi ett gäng till torngrillen där främst niklas oh nisse ville äta. det hela slutade frammåt fyra i min kusins lägenhet som hon var så snäll och lånade ut!!
är förjävla trött nu men det va det så jävla värt, nu ska jag idiotplugga historia till prov imorgon, toppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0