midsommar i smögen

om jag ska berätta allt vi har gjort i smögen så skulle jag få skriva en bok så tar det lite kortfattat och inte med några detaljer. vi sov första natten i uddevalla och när vi på midsommarafton skulle ta bussen till smögen så var den full och busschafförn ljög om att det skulle komma en annan buss så jag kikki ida oh jossie plus ca tjugo till ungdommar stod där utan någon skjuts till smögen. då är det tur att man har jossie i gruppen som ringer till västtrafik och fixar så det kommer en annan buss som bara vi ungdommar får åka med och det betydde att vi fick bestämma när vi skulle ha pissepause med mera, skitkul var det i alla fall. sen förfestade i kungshamn och åkte sedan till smögenbryggan där vi fortsatte. vet inte vad mer jag ska säga än att jag haft en förjävla rolig helg som kommer lämna måånga minnnen, haha helt sjukt. ett riktigt äventyr har det vart :D
nu tar jag bussen med ida till skarabadet puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0