I close my eyes and I can see a better day

tänkte ta lite om gårdagen, jag noor och kikki åkte ju till göteborg för att kolla på justin bieber - never say never på bio. det va sjukt kul alltså hahah, väl i göteborg så skulle vi på jakt efter spårvagn till bion. när vi gjort det så tog vi den dit direkt för vi tänkte att vi skulle ha tid på oss att hitta, haha det slutade med att vi satt på bion två och en halv timma innan den börja!! men det va en upplevelse det med, då hann jag nämligen komma på iden att fråga om sommarjobb fast jag egentligen inte alls vill ha det i göteborg och vi hann bli asgodissugna så vi åt upp nästan allt innan vi kom in. vi passa även på att skratta lite åt alla galna bieber fans som kom in med alla möjliga saker på sig, hahaha. dock borde ju vi vare de största fansen i göteborg nu eftersom vi va där först.. (h)
och bion kan jag verkligen rekomendera, för till och med jag som inte är det största justin bieber fanet precis blev helt paff, han växte verkligen i mina ögon!




en bättre titt på skorna

skojar inte när alla tjejer skrek så fort justin kom börja sjunga,
har nog fan tinnitus nu!


tok-noor och det stora justin fanet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0