mountain high

vilken natt, herregud. haha jag jossie elin mirre och fina åkte till vinninga igår på fest och från bussen till det stället tog det typ 35 minuter och gå hahah men det gick ju bra det med :D sen åkte fina oh mirre hem tidigare så skulle jag jossie oh elin med tjugo över två bussen så vi började gå vid typ halv halv två, men när vi gått en bit så kunde en köra oss till bussen vilket vi gärna gick med på. hahah detta slutade med att vi satt på busshållsplatsen typ 40 mintuer innan bussen gick, när vi satt där så kommer en gammal sleten volvo med tre gubbar i oh stannar haha och vi fick ju lite smått panik det klart! men dom drog ju ganska snabbt och vi blev lugna igen men det varade bara för någon minut för helt plötsligt när vi skulle kolla på klockan oh kolla ifall bussen skulle komma snart så tänkte vi att den kanske va typ fem över två men hepp då va ju klockfan fem över tre eftersom det ställdes om till sommartid inatt, KUUUUUL. så där satt vi oh frös mitt i natten utan att veta hur vi skulle komma hem. som tur va så ringde elin en hon kände för att hämta oss men han va i skövde så vi fick vänta ännu längre hungriga va vi med för den delen, men vi fick ju skjuts hem iallafall :D det var ganska jävla underbart sen oh komma hem till jossie oh få för oss att laga pizza, MUUUUUUMS.
och inte en enda bild knäpptes heller, jag är hopplös med sånt. men det får bli en bild på jossie oh fina för att dom är så oerhört söta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0