theres a party in my head

har ju sovmorgon till tolv idag egentligen så var överlycklig att jag skulle få sova ut lite, men hepp då väcks man klockan åtta av att man ska till sjukgymnasten. men ska jag vara ärlig så va det riktigt gött att gå upp lite tidigare och hinna med en hel del. har ju vart där och fått lite övningar till mitt knä, har även vart på ica med mamma och bestämt att vi ska göra hemgjorda hamburgare ikväll, så förbannat gott! sen var jag ute mec cezar i en halvtimma osvosv.
nu har jag svenska och vi ska skriva ett arbete om ett samhällsproblem på fyra till sex sidor, det är ett samarbete mellan svenskan oh samhällskunskapen och vi ska även göra det muntligt det sen inför klassen, snälla ta livet av mig.. efter svenskan är det dans wihooooo, jag & emelie har sjukt kul då haha :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Älska daaaaaans!

2011-03-09 @ 16:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0