let it go, lalalala

är heeemskt ledsen för at jag inte skrev något igår hade det jätte stressigt och inte tillgång till någon data på hela dagen. kan berätta lite om gårdagen som va helt suverän! efter skolan så drog jag och ida hem till jossie för och bara tjata först vi gjorde oss iordning där till kvällen alltså, och förfesta lite. men när klockan typ va halv sex så fick vi veta att ingen av våra föräldrar kunde skjutsa längre för en bil hade gått sönder osv,och vi va lixom 11 stycken som skulle dit så vi behövde minst 2 och hellst 3 bilar.. haha lyckat, så jag ick ringa och verkligen tigga min mamma att hon skulle köra oss, tack mamma du är bäst! ♥ sen började vi alla tagga som fan och har verkligen askul med dessa tjejer förstår ni! sen vid ca kvart i nio kom föräldrarna som skulle köra och vi drog till lidköping och parketten där vi vänta utanför lite först och sen va vi typ först in, lite status (H) skoja.. vi va utklädda till militärer föresten, riktigt snyggt! och väl där inne hade jag helt AWESOME kul! kommer lite bilder när någon lagt in på facebook för hade ej med kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0