lets go

tjaa nu har jag äntligen vaknat och ska snart iväg till hanna för att göra oss iordning till höstbalen! :D
igår iallafall så åkte jag in till skara och gjorde mig iordning och förfesta lite med jossie, louise, johanna och mikaela! sen drog vi vidare till mongos eller ah mangos heter det men ahja. dock var det inte så mycket folk där eftersom de flesta taggade balen idag eller lusse typ, men varför inte köra båda? ;) sen vid två när det slutade så stod jag, noor och josse ute i våra klackar och hade svinont i fötterna och det va riktigt jävla kallt men vi va ju tvungen att vänta på bussen som gick klockan tre.
nu ska jag packa ihop lite saker sen drar jag till hannie, pussar sötnosar :)


 saknar min ida riktigt jävla mycket med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0