hold me closer and don't let go

känner mig riktigt tjock efter att ha fikat, men bara 4 dagar kvar tills jag får börja träna igen :D
måste lägga mig tidigt ikväll fast sov ju som sagt till typ halv ett idag så kär ju inte bli det lättaste.
dock har vi idrott på morgonen imorgon och får ju inte va med men ska dit iallfall, ganska onödigt men saknar fan skolan. hahah helt otroligt att jag säger det dära!
kommer dock säkert vara lika trött på den efter denna veckan typ men då är det ju tur att vi har hööstlov! :D vilket innebär göteborg med shopping, ni fattar inte hur shopping sugen jag är!


Kommentarer
Postat av: amra

snyggt linne/t-shirt (?)

vart har du köpt det?=)

2010-10-25 @ 17:14:00
URL: http://amra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0