i feel so close to you right now

hade en helt total ovärd dag i skolan igår, börja med att  jag försov mig stressa som fan oh missa halv åtta bussen vilket gjorde att jag fick be min kära mamma köra rääääser till skolan. när jag kom dit letade jag efter mitt jävla fotografiska bild klassrum vilket jag inte hittade så gick upp och satte mig med erik i kafeterian, där fick jag reda på att vi inte hade någon lektion på hela dagen utan bara skulle hämta ut datorerna vid halv tolv. så där satt i i några timmar och ja gjorde ingenting. sen efter jag hämtat datan så skulle jag vänta till jossie sluta för vi skulle ta bussen tio över fyra till skövde för att kolla på bio. haha, men som sagt så blev dagen bättre för kollade på bio med jossie och towe, cowboys and aliens hette den. och den va faktiskt riktigt bra!



ifall någon va lite sådär nyfiken på hur datan ser ut :)


Kommentarer
Postat av: ida

fin data, har en likadan fast min är lite finare än din<333333

2011-09-08 @ 22:34:16
URL: http://heyida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0