we wont fade into darkness

igår slingade jag håret, va hos tandläkaren, jag och ida provade vaxa oss (hahahah), va med mina fina vänner och kollade på en så sjukt sorglig film som gav mig rysningar flera gånger om! soul surfer hette den ifall ni ville veta.
idag gick jag upp vid åtta för att åka till örebro med min familj, oscar ska nämligen flytta dit om ca två veckor så han skulle skriva på massa ohså så jag åkte med för att kolla in staden lite, riktigt trevlig verka den faktiskt! nu ska jag till mariestad med pappa för att fixa lite grejor, hej svejs!!
har föresten inte börjat packa än och vi åker från lilla götene om sisådär tolv timmar, ojojoj.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

hej!

Nu lottar jag ut en supersnyggt örhänge med en påfågelfjäder på. Det är 3 st som vinner så var gärna med :D

2011-08-12 @ 13:10:54
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0