take a look at me now

har inte haft någon skola idag för att båda mina lektioner var inställda, så har hunnit med en hel del. bestämde mignämligen för att gå upp oh träna tjugo i tio för att inte sova bort hela dagen :D sen när jag tränat så gick jag oh lånade en hundbok om hur man kan träna med sin hund med mera, om jag nu någonsin kommer orka läsa den ;)
marcus oh johan har med varit här en stund så vi fikade lite oh satt sen mest oh prata, när dom drog så gick jag oh oscar till farmor oh farfar som jag precis kom hem ifrån. nu ska jag börja kolla på ett Oc avsnitt och sedan cykla iväg till gymmet för ett zumba-pass :D


fråga inte varför just denna bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0