you say she make your life complete, but do you ever think of me?

ska ta bussen kvar över tio till lidköping för att besöka min kära tandläkare wiho! och nu när jag äntligen fick sovmorgon så vaknade jag tio över åtta och kunde inte somna om så har sysselsatt mig med att kolla på o.c, käkat, målat naglarna med mera.. haha kul liv på morgonen.
ska även berätta det sorgliga, jo det är så att shakira har ett dolt hjärtfel sen födseln oh det finns inge att göra åt det tyvärr.. så vi ska lämna tillbaka henne till sin förra ägare så hon får gå ute på landet så länge hon orkar. alla läkare vi har pratat med har sagt att det är det bästa, sorligt men sant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har gjort en lista om vad jag hatar när folk på bussen/Tunnelbanan gör. Vad tycker du är issiterande? :)

http://selb.blogg.se/2011/february/jag-hatar-nar-folk.html

2011-02-10 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0