lågan slocknar utan tändstickor

                         grattis till jossie som fyller 17 idaaaaaaaaaaaaag♥
usch mina dagar är fruktansvärt tråkiga nu när skolan är igång, eller idag har jag faktistk varit oh fikat med min kusin jenny och planerat lite allt möjligt. vi försöker få igenom att åka till os 1012 som är i london då, fattarni vad roligt eller! :D men i vilket fall, tillbaka till tråkiga dagar. allt jag gör är att gå upp tidigt gå till skolan åka hem plugga kolla film, någongång när jag är riktigt duktig så tränar jag med haha. men jag menar come on, det är ju tristess på hög nivå detta! så snälllllla hänt något riktigt roligt snart!
by the way, tar och kikar på en film hehe hoppas ni blir riktigt förvånade.


Kommentarer
Postat av: Robin

Fin bild :)



Ja den är hur bra som helst!

2011-01-21 @ 16:35:09
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0