cuz' shes all laid up in bed with a brokend heart

sitter och kollar på gossip girl med hanna just nu. idag har vi varit med några och åkt pulka, . det har varit riktigt trevligt! jag hoppas att vi inte sover sådär jättelänge imorgon för måste verkligen vända tillbaka dygnet nu, skolan börjar ju snart igen. shh, sånt dära ska vi inte prata om.
ni kanske vill veta mina nyårslöften, inget extra bara saker jag känner för att ta tag i, hehe.
- godisförbjud i minst en månad
- ta tag i skolan 
- träna
- skita i killar
- umgås myyycket mer med alla mina vänner!
- träffa farmor, farfar oh mormor oftare.

okej, skrev mest domma nyårslöftena för att jag är irriterad just nu, inte på något speciellt utan allmänt på allt och inget.. och ganska besviken på mig själv


sometimes love comes around and it knocks you down
 just get back up when it knocks you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0