remember those walls i built

inatt har jag oh jossie vart ute på äventyr, verkligen! hahah börja med att vi åkte på fest hos kim nere i skara oh va där ett tag, vi tog det dock lite mer som en förfest för sedan åkte vi upp till någon lokalfest på skaraberg men drog snabbt därifrån eftersom vi fick för oss att åka till lidköping med tolv bussen, hahah. så dit drog vi oh fick gå långt som fan från station till heimer lokalen, ojojoj säger jag bara oh kallt var det! när vi vart där ett tag så missade vi vår buss hem så vi fick gå till en efterfest och skulle vänta på nästa buss som gick kvart över sex hahaha, men som tur är så fixar vi skjuts vid typ halv fyra istället så skapp vi vänta, skööööööööööööönt. det har även hänt sjukaste sakerna, kan tyvärr inte säga allt men kan ju säga att trappor, rullatorer och misslyckade förklaringar är inblandade HAHAH.
imorses så vakna jag oh jossie vid typ åtta oh gick ut på promenad, duktigt! dock när vi gick förbi ett fik blev vi lite sugna så vi stannade oh tog en frulle.
och ja bilder blev det ju inte så många, precis som jag trodde. men har med kameran ikväll med oh ni får se dom imrn för den är i skara :) PUSSSSSS


en lite smågo bild från igår hahah♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Tänkte bara tipsa dig om en sida där du som bloggare kan sälja/byta kläder/skor osv du inte längre har användning för! nämligen bloppfashion.se! du får även mer trafik till din blogg om du blir medlem där.

Just nu säljer jag två par högklackade skor, en aftonväska och en leopardtröja, om du vill kika på de kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

2011-03-13 @ 10:53:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0