the angels need you here

eftersom jag missade bussen så kan jag ju berätta om helgen väldigt kort! på valborg så festade vi och sen gick jag oh några hem till jossie för att vi skulle sova där, vilket slutade med att vi kolla på skräckfilm till halv fem och inte kunde sova förrän halv sju, så det var ju lite lagom kul sen när min mamma och pappa kom och hämta mig halv nio för att vi skulle åka till göteborg och kolla på fotboll. vi va på nya frölunda torg och det var enligt mig riktigt bra! så det slutade med att pappa fick åka själv på fotboll och jag oh mamma stanna och shoppa, haha.. jag hittade endel som jag kan visa sen. nu får jag sno på lite om jag inte ska komma försent, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0