angels are not ment to walk alone

är på happpy humör! igår efter jag firat farmor oh farfars guldbröllopsdag så åkte jag till källby för att umgås med ett par härliga filurer. idag gick jag upp lite trögt sådär för att jobba, och jobbdagen har varit helt sjuk,så jävla rolig. började med att jag emma & bagarn (som jag har pratat med max fem minuter på hela sommarn) hoppade omkring i köket med gamla rockklassiker på och sjöng oh dansa. lite senare så råkade jag dra loss en grej på en vattenslang så det börja spruta med världens jävla stråle vilket resulterade sig i att jag blev dygnsur håret bara hängde oh sminket kletade sig över hela ansiktet hahah! redan här skrattade jag så jag höll på att svimma, MEN det blir värre. satte mig dum som jag är på mjölbandet, tänkte ta det lite lugnt sådär. men nehe då ska man ju såklart råka dra ner spaken så banedt börja gå och jag åker med! precis när jag va nära på att åka i maskinen där det blandas massa grejor så hinner jag dra upp spaken men tro fan att den börjar gå åt andra hållet då så jag åker över kanten och rakt ner på golvet så det bara hävs mjöl över mig hahaha. jag tror nog aldrig jag och emma har skrattat så mycket, sjukligt kul vart det.
nu har jag babblat klart, läs inte om ni inte har typ överskottsenergi eller något,  det står inget intressant! kilar mot duschen nu för att sedan åka till skara och ha kräftskiva med världens bästaaa vänner.


låten är hjärta


Kommentarer
Postat av: ida

rolig jobbdag ^^ hehe :*(L)

2011-09-08 @ 22:29:44
URL: http://heyida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0