who do you think you are

Tjabba tjena hallå, kom precis hem från min korta dag i skolan hihi. gick upp halv sju för att jobba lite innan bussen gick tjugo över åtta, så en så värst länge blev det ju inte. Efter skolan som va lite idrott med stavgång oh psykologi så åkte jag till skövde för att jag tänkte hitta ett par svarta jeans men det gick inte sådär jättebra. Nu ska jag försöka fixa någon mat för snart kommer ida förbi här så ska vi färga mitt hår, wouho.

detta skulle läggas ut förut men blev ej så, nu är det färgat oh klart i vilket fall. är numera svarthårig, wuhu.


Kommentarer
Postat av: ida

SVARTSKALLE, HAHAHAHAHAHAHAHA

2011-09-08 @ 22:31:21
URL: http://heyida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0