it's a good world out there

smarta jag kopplade in mobilen i datan för att antligen lägga in mina 900 bilder, men istället för att kopiera dem till datan så återställde jag hela mobilen, alltså så försvann bilderna. är lite lagom sur och skulle lägga ut bilderna från kläppen och fram till nu som en stor jävla bildbomb. men hepp det blir inget med det. ha räddat några bilder som jag la ut på twitter så ska kolla ifall det blir några bra som jag kan lägga ut.
här kommer några bilder på vad jag har gjort det senaste som hade sparats på bloggen

image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0